Doğal Hayatı Koruma Vakfı (WWF-Türkiye)
Doğa koruma kuruluşu olan bu vakıf iş dünyasından pek çok şirketle işbirliği içindedir. Panda logosu ile tanınan, uluslararası bir doğa koruma kuruluşu olan WWF, Lafarge, HSBC, Nokia, Nike gibi şirketlerle ortaklık yapmıştır. Bu ortaklıkların temelinde sürdürülebilir gelişmeye dayalı ve hayal gücüne yönelik projeler yürütmek vardır.
Doğal Hayatı Koruma Vakfı, sürdürülebilirliğe uzun vadeli bir katkı sağlamak için küresel ısınmayla mücadele etmek, yenilenebilir enerji sistemleri ve temiz teknolojilere yönelmek, zehirli kimyasalları hayatımızdan çıkarmak, kereste, balık ve tarımsal ürünler gibi ticari malların sürdürülebilir kullanımını sağlamak gerektiğine inanmaktadır. WWF'nin bakış açısına göre, eğer kurumlar sorunların bir parçasıysa, çözümün de bir parçası olmalıdır.
Bu vakfın projeleri arasında; Doğaya Yatırım-HSBC, Koruma Ortaklığı: Lafarge, Nike ve İlkim Koruyucuları ve Öğrenen Bir Proje: Nokia vardır. WWF'nin öncelikli amacı gezegenimize yapılan tahribatı durdurmak ve bunu tersine çevirmektir. İnsanların doğayla uyum içinde yaşayacakları bir gelecek kurulması ulaşmak istedikleri hedefler arasındadır.